Mariluz Fernández Pérez (1962) is een creatieve product-strateeg. Geïnspireerd door veranderingen in de markt en door inzicht in de werking van de schakels in de distributie-keten, weet zij met haar analytisch en creatief vermogen steeds de synthese te vinden tussen onderneming, product en markt.

"De essentie van mijn activiteiten ligt in het aanvoelen
en vertalen van de dynamiek van uw markt naar succesvol assortimentsbeleid"

ZZZ Innovation is de unieke belichaming die Mariluz Fernández Pérez heeft gegeven aan 20 jaar passie en kennis & ervaring in het vak van productontwikkeling, design management, product range management en marketing management. Zij vervulde verschillende management-functies waarin zij verantwoordelijk was voor de sturing en dagelijkse, inhoudelijke leiding van processen en mensen op deze terreinen.

     
 
 
 
- Consumer products businesses: fabrikanten en handel
- Automotive componenten-ontwikkeling
- Niveaus : Strategisch, Management en Operationeel
- Internationale distributie : (pan-)europese retail
- Wereldwijde toelevering : Verre Oosten en Europa
- Wereldwijde samenwerking op gebied van technologie en   marketing met organisaties in USA en Japan

 
     
 
 
 

Lid Design Management Netwerk
www.dmnetwerk.nl

Ingenieur Industrieel Ontwerpen (ir.)
www.io.tudelft.nl
Technische Universiteit Delft (1987)
www.tudelft.nl

 
     
 
 
  Vloeiend in Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans